Skip to content

SOKOL HARTA

Úvodní stránka arrow Vodní sporty arrow Piemont 2010 (II část)

Další menu

Administrace

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!
Piemont 2010 (II část) Tisk E-mail
Napsal Wrbby
Pátek, 18 březen 2011

Pá. 14.5. Sermenzina (Torrente Sermenza) V-V+ -IV S. Guiseppe-Rimasco(I)

sermenzina0.jpg Zdlouhavě po večírku vstáváme, na rozdíl od předchozích dní zase prší. Necháme se vyválet do 13h, přejedeme pod vesnici Buzzo-S. Guiseppe, kde těsně pod vesnicí je odbočka k vodě s malým mostíkem. Úsek začíná dvěma skoky, které naznačují charakter řeky, vody je více než obvykle, ale přesto skoro minimum na sjetí. Opět začalo pršet. Cirda a Sandál nejedou. V první části, před prdelní dírou, Wenca drtí svou loďku, tak si do auta běží pro Sandálovu Mambu. Dojíždíme partičku z ANG., najíží jim to holka, mno, takovej Troll, označil ji Bundáš. Prdelní díru obnášíme.

Následuje pár parádních skoků, slidů a vodopádků, takovej aquapark, parádní řeka, parádní stav vody. Jeden vodopádek dává jen Ditrich, Wenca a Matěj. Jedno místečko si ke svý flegmatičnosti zase Boltn zcouvává, Bundáše to hodilo do vracáku uprostřed, tak si to vynáší a jede ještě jednou. sermenzina2.jpg sermenzina3.jpg

Končíme u mostu nad Rimasco, kde je jedno hodně těžké místo a neodtéká, tak ho nedáváme. Jsou zde frantíci na skateboardu, Dýťa si ho půjčuje a bos dává taky. Odjíždíme, jak jinak než za deště, z5 do kempíku pod převis. Vetšina se bez večeře pustí do konzumace pivka ze sudu. Ohýnek a soudek dělá pěknej večírek.

So 15.5. Gronda V-(VI)Rassa, Sorba IV-V-(VI) Rassa-starý mostík cca 3,5 km pod Rassa (I)

Vstáváme, zima, nad námi je sníh jen kousek, ale světe div se, vykukuje sluníčko, tak má předseda hned taky úsměv na tváři. Přijíždí rybář a trochu se netváří, že mu to tady okupujeme. Opravdu zázraky se dějí, svítí slunce a my sučíme hydro. Děláme dřevo, které jsme tu místnímu rybáři spálili a udělali ho víc, tak může být spokojen. Odjezd na Sorbu, cesou vyzvedáváme Ditricha. Opravdu svítí slunce. Gronda má vody tak akorát a co si z Rassa vyneseš, to si sjedeš. Cestou nahoru sledujeme partičku co skáčou lamače kotníků (skok těsně před mostíkem) a moc to neboofujou.  Cirda a Kóša zůstávají u mostku, ostatní i Wenca s Ditrichovým Nomádem jdou nahoru.  Svítí sluníčko, tak fotíme. Wenca a Wilda jedou začátek pozadu a Wrbby zas eskimáček, kupodivu rychlej. Lamače kotníků jede asi nejhůř Wilda a Cirda, ale ostatním to moc boofnout taky nejda, Dýťa přenáší.

Další slide netrefí moc Wenca a odrazí si záda, ale jsme dole a máme spoustu fotek a videa.

Dále pokračujeme po Sorbě, voda přibyla, sjízdnost je dobrá. Dodrncáme k prvnímu trojskoku, taková morálovka, po prohlídce jedeme. Nejprve slide na konci s válcem, pak skůček do jeskyně a pak slide s tobogánkem. Všichni jedou OK, jen Wilda si tobogán užívá trochou bublání a musí to vypádlovat. Asi v polovině, (po dalších vypečených místech) je skok do pěny, ale Wildovi a Boltnovi se to moc nedaří, tak musí bojovat, ale nakonec v pohodě, nejlíp to jede Kóša.

Následuje skok s dalším tobogánem. Skok je opět dost nečistej, jako ostatně skoro všechny na týhle řece. Wenca, Boltn, Ditrich, Matěj a Sandál jedou, Bundáš a Erbi jedou jen tobogánek a ostatní přenáší.  Následuje ElefantSlide na který naviguje Ditrichův fóťa posunkama ze silnice asi 100 m. nad námi ?, dále pak místo u mostu, které jede jen Dýťa. Fóťa ho opět povzbuzuje z mostu vbysoko nad ním.  Všichni pak ještě hledáme DivilSlide, ale bez úspěchu, pak odjíždíme do kempu co Campertogno, pozváni na pivo, probíhí ještě pizza a obložené chleby. Na oplátku je zveme na pivo, tak rozkládáme náš Gipsy camp na pláži před kempem a probíhá párty s obloženejma mísama, pivem a rumem (označen jako Czech Daniels). Odjíždíme za soumraku, přejezd do SUI na Ribo, cestou v I problém s pumpama, všude zavřeno, nebo na jejich karty.  Venca jde přes hranici pěšky, se slovy, že jede do Hebronu za ségrou a pak domů, odpověď zněla, že sice Hebron nezná, ale, že ho pustí, takže ok. Cesta kolem Ribo je asi 2000 zatáček Gustava Riba. Nad nasedací místo, kde kempujeme přijíždíme v noci (2AM), večeříme albatrosa na pomerančích a a jdeme na kutě, a co víc..., neprší a vypadá ze bude hesky.

Ne 16.5. Ribo IV-V Vergeleto- most nad odbočkou do údolí Isorna(SUI)

Sluníčko, větrno, parádní kempík u turistického mostíku, usušíme hydro. Pak se převlékáme a jedeme na nástupní místo ve Vergeleto u pěšího, lomeného mostku u oslíků. Venca tesuje Mystica a jdeme pěšinkou ke vstupnímu skoku pod X místem. Skok je jen pro někoho, následuje několik těžkých peřejí mezi kterými je vždy chvilka na vyklidnění. Boltnovi a Matějovi se moc nedaří,  možná díky předchozímu dlouhému přejezdu, nebo celkovou únavou bez RestDaye.

Wilda a Bundáš se v jedné peřeji boří  hlavičkou i s kajáčkem pod bublinky, aby je pak výtlak katabultoval k nebi, hold špatnej nájezd, ani Matěj nezklame a musí zvedat.U vodopádu (14m) nad kterým je X místo končí Wilda. Wenca si morálový vodopádek celkem s přehledem dává, dole ho to mačká na skálu v pravo, kde chvíli několikrát zvedá a pak vítězně odjíždí. Stále sluníčko, obtížnost podobná jako dosavadní část nad vodopádem. Dojíždíme za sluníčka na vysedací místo, první mostík nad odbočkou u mostu v údolí Isorna, odbočka na Grana(Spruga).

ribo2.jpg ribo3.jpg

Balíme, jíme odjezd v 17:30. Cestou přes San Bernardino je zácpa, uvízli jsme tam asi na 2-3h. Dojezd non-stop pres PCE, Žireč, Tu, do Werchlabe v 10:00 AM

Aktualizováno ( Pátek, 18 březen 2011 )