Redakční web není textový editor a proto pár doporučení ...
Základní doporučení – články nepište přímo na webu (pokud
nejde o jednu větu nebo kraťoučký vzkaz)!!! Budete pak jen naštvaní, pokud Vám
text z jakéhokoliv důvodu zmizí. Redakční web není textový editor (i když
se tak tváří), po vypršení 20 minut může text automaticky a neovlivnitelně
zmizet! Já osobně si články píšu v Outlooku, použít jde samozřejmě
jakýkoliv textový editor (třeba Word, poznámkový blok atp.). Po napsání
příslušného textu si ho označím do bloku (zašedivím) a zkopíruji stisknutím
kombinace kláves Ctrl+c a pak ho vložím přes Ctrl+v do pole Úvodní text.
U nového článku se povinně vyplňuje pole Název, dál se zvolí Kategorie rozkliknutím šipečky a pak se do Úvodního textu vloží text krátký text, který se zobrazí na hlavní stránce. Celý text pakvložte do pole Hlavní text.
Co je důležité – sjeďte si jezdcem, který je u pravého kraje
monitoru až dolů a najdete tam tři záložky Obrázky,
Publikování, Metadata a klikněte na tu Publikování.
V této záložce je uveden automaticky Stav
Zneveřejnit, tak zase rozklikněte šipečku a zvolte Zveřejnit (jinak si článek budete moci přečíst maximálně sami :-)),
pak zvolte Přístupovou úroveň Public
– ta je ke čtení pro všechny, kdo se na stránku podívají. Registered je ke čtení jenom pro ty, co mají na webu účet, na který
se přihlásí. Úplně poslední k zaškrtnutí je Ukázat na Hlavní straně – tak to taky zatrhněte.
Posledním krokem je
pak kliknout na disketu a článek uložit.
Pokud chcete článek
nebo jeho nastavení změnit, dělá se to přes navigaci vlevo – Editace článků
(viz. Redakční web I. - úvod).
|